רבין כלי עבודה וציוד טכני


כלי עבודה לרכב

כלי עבודה לרכב

 

רבין כלי עבודה מייבא משווק ומפיץ מבחר רחב ומגוון של כלי עבודה לרכב באיכות גבוהה וממיטב היצרנים, אנו קיימים בתחום כלי העבודה לרכב מזה כעשור. מאחורינו שנים של שירות אמין, ישר וכנה, קהל לקוחות גדול ומרוצה. אנו מחויבים לשביעות רצונם של לקוחותינו ומספקים להם שירות ברמה הגבוהה ביותר.

כל כלי העבודה לרכב המיובאים ומשווקים על ידינו הנם מקצועיים, מותאמים לרכבים מסוגים שונים, בעלי תווי תקן, הם מבוקשים וידועים בתעשייה, עמידים וחזקים, מבצעים את העבודה בצורה מדויקת. אנו מספקים כלים למוסכים, מרכזי שירות לרכב, חשמלאים, פחחים, בתי מלאכה וכד'.

המוצרים שלנו בתחום כלי עבודה לרכב כוללים כלי עבודה ידניים כמו : מפתחות, סטים של בוקסות, פליירים, קטרים ועוד. כלי עבודה פנאומטיים הכוללים פטישי אוויר, מפתחות אוויר וכו'. כלי עבודה הידראוליים (מנוף קרן, ג'יק גיר ועוד), כלי עבודה ספציפיים וכו'.

מהניסיון שצברנו במהלך השנים בתחום כלי העבודה לרכב למדנו את חשיבות העבודה עם כלים מקצועיים ואיכותיים. לצורך שמירת בטיחות הרכבים וטיבם חובה לעבוד עם כלים בסטנדרטים גבוהים.

בכל קנייה ברבין כלי עבודה אתם יכולים להיות רגועים, מרבית כלי העבודה אצלנו מגיעים עם אחריות, חלקם עם אחריות לכל החיים.  אנו מספקים כלי עבודה באיכות ובסטנדרטים מן הגבוהים בתחום. אצלנו תמצאו שירות אדיב, מקצועי ואישי, מחירים הוגנים ומשתלמים ואף תחרותיים.

השירות שלנו ללקוח כולל גם את אספקת המוצר ישירות עד לבית העסק ללא תוספת עלות. לכל שאלה ובעיה אתם מוזמנים לפנות אלינו לטלפון 052-6-961-961 ואנו נעזור בשמחה. או להשאיר פרטים בטופס צור קשר ונחזור אליכם בהקדם.

למוצרים שלנו בתחום כלי העבודה לרכב:

לכלי עבודה ידניים לחץ כאן
לכלי עבודה פנאומטיים לחץ כאן
לכלי עבודה הידראוליים לחץ כאן 
לכלי עבודה ספציפיים לחץ כאן