רבין כלי עבודה וציוד טכני


מפוח אוויר – כיצד בוחרים את החברה הנכונה

כל מי שהזדקק פעם להתקנה של מפוח אוויר, ביתי או תעשייתי, יודע שניתן לבחור מפוחים מסוגים ודגמים שונים, כאשר אנחנו יכולים למצוא מגוון רחב של חברות אשר מציעות לנו אפשרויות שונות להתקנה, תוך כדי כך שאנחנו יכולים להיעזר בצוות מקצועי מטעם החברה שיספק לנו את כל המידע וכלי העבודה הנחוצים על מנת לעשות את הבחירה הנכונה וכן לצורך התקנה מותאמת לצרכים שלנו.

השאלה היא, כיצד אנחנו צריכים לבחור מפוחי אוויר שיתאימו למה שאנחנו צריכים וכיצד אנחנו אמורים לבחור את החברה אצלה נקנה את המפוח והיא זו שתתקין אותו עבורנו. לשמחתנו הרבה, עומדות בפנינו לא מעט אופציות, כאמור, עליהן אנחנו יכולים לקרוא באינטרנט, בין אם זה בהקשר של מפוחים ובין אם זה בהקשר של חברות או אנשי מקצוע שאחראים הן על שיווק והן על התקנת המוצר עצמו.

חשוב להדגיש, אנחנו אמורים לבחור מפוחי אוויר בעת שלב התכנון של המבנה, בעת שאנחנו מעצבים את המקום ומחליטים כיצד הוא יראה ואיך אנחנו נשתמש בו. מן הסתם, אנחנו נידרש לעבוד עם אנשי מקצוע שמתמחים בכך בשביל שנוכל גם לבחור מפוח בצורה נכונה וגם בשביל שנוכל לבצע בו שימוש אופטימאלי במבנה שלנו, על פי אופיו ותכנונו.

כיצד בוחרים מפוח אוויר?

בשלב הראשון, אנחנו צריכים להבין שמדובר בכלי עבודה לכל דבר –  כאמור לדעת כיצד המבנה אמור להיות מתוכנן ומעוצב. כיצד אנחנו אמורים להשתמש בו ולשם מה. אנחנו אמורים לדעת כיצד אנחנו אמורים לעבוד עם המפוח בצורה אופטימאלית. לשם כך, אנחנו אמורים לדעת כמה חדרים יש בו, לשם מה בדיוק הם משמשים, כמה אנשים אמורים להשתמש בו, וכן עם אילו חומרים אמורים להשתמש בו.

בשלב השני, אנחנו צריכים לבחון באילו אמצעים אנחנו אמורים להשתמש. כלומר, באיזה מפוח. מה יהיה גודלו, מה תהיה עוצמתו, כיצד אנחנו אמורים לתחזק ולתפעל אותו. רק כך נוכל לעשות את הבחירה בצורה מוצלחת.

בשלב השלישי אנחנו צריכים לקחת בחשבון אופציות של שימוש עם אמצעים נלווים, אמצעים אחרים. כלומר, אנחנו צריכים לבחון כיצד המפוח משתלב עם אמצעים אחרים, בין אם זה מערכות אוורור ומערכות נוספות. אנחנו צריכים לקחת בחשבון את העובדה, שיהיה לנו מאוד קשה לשנות בעתיד את המערכות אם אנחנו נרצה בכך.

בשלב הרביעי, נבחן לא רק את הדגמים של המפוחים אלא את החברות עצמן, מה הן מציעות לנו, אילו שירותים, איזו אחריות החברות מספקות, האם השירות כולל אמצעי ייעוץ וכדומה.

נקודה אחרונה שאנחנו צריכים לבחון זה כל העניין של התחזוקה, כמה קל או מסובך יהיה לנו לתפעל, לתחזק ולנקות את המערכת בצורה אופטימאלית. ככל שיהיה יותר פשוט, כך המערכת תישמר יותר זמן ונוכל לעשות בה שימוש לצרכים רבים לאורך תקופה ממושכת על פי הצורך ככלי עבודה לכל דבר.